Słowa kluczowe

Zanim zaczniemy zdobywanie linków oraz całkowicie zoptymalizujemy naszą stronę musimy zastanowić się nad słowami kluczowymi, na które będzie ona pozycjonowana. Bierzmy pod uwagę popularność danego słowa, trudność, z jaką przyjdzie nam je wypozycjonować oraz potencjalne zyski, jakie nam ono zapewni. W takiej analizie pomogą nam narzędzia SEO, takie jak np. Traffic Travis, czy Market Samurai.

Posłużymy się teraz przykładem dla prawidłowego zobrazowania problemu z doborem słów kluczowych. Jeśli prowadzimy sklep z odzieżą używaną w centrum Sosnowca pozyskujemy klientów z centrum miasta. Co jeśli chcemy pozyskać także resztę klientów, np. z okolicznych wsi? Ustalamy odpowiednie słowa kluczowe, którymi w tym przypadku będą:

- odzież używana sosnowiec, - używana odzież damska sosnowiec, - używana odzież męska sosnowiec.

W tym przypadku zapewnimy sobie klientów z miasta i okolic, dzięki czemu nasze zyski znacznie wzrosną. Dlaczego użyliśmy w słowach kluczowych nazwy miasta? Powód jest prosty – nikt nie będzie przyjeżdżał z innych miast kupować nasza odzież, a pozycjonowanie na samą frazę „odzież używana” może bycza trudne dla początkującego. Warto więc przeanalizować dokładnie to czy opłaca nam się akurat pozycjonowanie na tę frazę czy też nie. Musimy dogłębnie to przemyśleć, nie robić nic pochopnie, tak jak i w całym pozycjonowaniu - spokój i rozwaga to podstawa do dobrego i poważnego działania, które z czasem na pewno przyniesie nam wymierne korzyści.

Znajdziesz nas tu:

FacebookGoogleTwitter


A może chcesz sie z nami skontaktować w sprawie pozycjonowania strony?

Wobec tego zapraszamy Cię do skorzystania z naszego formularza kontaktowego!

kliknij aby skorzystać