Adwords

Prócz pozycjonowania, które nie wątpliwie jest najlepszym sposobem na dotarcie do klientów, jeśli chodzi o wyniki w wyszukiwarkach. Warto jednak zapoznać się z linkami sponsorowanymi w wynikach wyszukiwania, mianowicie z Google AdWords. Najpopularniejsza a zarazem największą usługa oferującą dotarcie do setek milionów klientów jest niewątpliwie AdWords, należąca do twórców najpopularniejszej wyszukiwarki świata - Google.

Program Google AdWords daje nam możliwość i dotarcia do ogromnej liczby użytkowników i potencjalnych klientów prezentując im nasze reklamy. Reklamy z programu AdWords wyświetlane są w dwóch miejscach. Pierwsze z nich to indeks z wynikami wyszukiwania bezpośrednio w wyszukiwarce Google. Linki sponsorowane wyświetlane są w kolumnie z boku wyników organicznych, oraz nad tymi wynikami na samej górze, dodatkowo ubrane w inny, odznaczający się kolor. Daje to idealny wskaźnik wyświetleń do liczby kliknięć.

AdWords na stronach www

Drugim miejscem, w którym mogą być wyświetlane reklamy z naszej kampanii w Google AdWords są strony internetowe. Jednak nie wszystkie strony, ale te, których webmasterzy i właściciele zdecydowali się przystąpić do programu Google AdSense. W związku z tym wyświetlają reklamy zarówno tekstowe, graficzne jak i multimedialne. Jest to o tyle korzystne rozwiązanie, gdyż możemy dokładnie określić grupę docelową, wybrane strony internetowe, lub zdać się na algorytm kierowania reklam kontekstowo, czyli dobierających odpowiednią grupę tematyczną. Dzięki czemu szansa na zyskanie nowych klientów jest znacznie większa niż reklamy na nietematycznych stronach.

Znajdziesz nas tu:

FacebookGoogleTwitter


A może chcesz sie z nami skontaktować w sprawie pozycjonowania strony?

Wobec tego zapraszamy Cię do skorzystania z naszego formularza kontaktowego!

kliknij aby skorzystać